آشنایی با گروه صنعتی گلرنگ
این تحقیق شامل ۱۹ صفحه جهت آشنایی با گروه صنعتی گلرنگ تنظیم شده که میتوان بادیدن فهرست از محتوای فایل آگاه شد .
فایل ورد می باشد که میتوان به آن مطالب دلخواه اضافه نمایید !
*نرم افزار word یا Office را می بایست قبل از دانلود فایل بر روی تلفن همراه هوشمندتان و یا سیستم کامپیوتر نصب بفرمایید .*
عنوان …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..صفحه
۵- بخشبندی بازار مهم و کاربردی برای کسب و کار ۵
۱-۵ بخشبندی جمعیت شناختی Demographic. 6
۲-۵ بخشبندی جغرافیایی Geographic. 6
۳-۵ تقسیم بندی روانشناختی Psychographic. 6
۴-۵ بخشبندی تکنولوژیکی Technographic. 6
۵-۵ تقسیم بندی رفتاری Behavioral 7
۶-۵ تقسیم بندی مبتنی بر نیاز Needs-based. 7
۷-۵بخشبندی مبتنی بر ارزش Value-based. 7
۸-۵ تقسیم بندی نسلی Generational 7
۶- روشهای مختلف بخشبندی بازار ۸
۲-۶ هدفگذاری در بازار طبق STP. 8
۲-۲-۶ روشهای مختلف هدفگذاری.. ۹
۳-۶معیارهای انتخاب بازار هدف.. ۱۰
۴-۶موقعیتیابی در بازار بر اساس STP. 10
۵-۶ نقش تحقیقات بازار در STP. 12
۶-۶ چالشهای STP بازاریابی.. ۱۳
۷-۶ آینده STP در بازاریابی.. ۱۳
پیشنهادهایی برای تحقیقات آینده ۱۵
- لینک دانلود فایل کارورزی بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل کارورزی مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید. پشتیبان سایت 09172374123
- سایت فروش فایل کارورزی